Meest gestelde vragen

Algemeen

Heeft Happiest Baby Store een echte winkel waar ik langs kan komen?

Jazeker, onze fysieke winkel kun je vinden aan de Zeeweg 65 A in Sint Maartensvlotbrug.

Hoe weet ik of de kleding gaat passen?

Wij vermelden in de beschrijving zo nauwkeurig mogelijk hoe de kleding qua maat valt. Wanneer er niets bij staat, valt het artikel normaal. Heb je toch vragen of behoefte aan advies? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij proberen je vraag binnen twee werkdagen te antwoorden.

Bestellen

Hoe vind ik snel een specifiek product?

Wanneer je op zoek bent naar een specifiek product, typ je de zoekterm in naast het icoon ‘vergrootglas’, rechts boven in het scherm. Na een klik op het ‘vergrootglas’ worden alle producten met jouw zoekterm in de naam of omschrijving weergegeven.

Een artikel is niet op voorraad, kan ik deze wel bestellen?

Helaas kunnen wij geen artikelen reserveren. Je kunt je e-mail achterlaten bij het desbetreffende artikel, dan ontvang je een mailtje wanneer het product weer op voorraad is.

Is het mogelijk om mijn bestelling voor verzending nog te wijzigen of annuleren?

Helaas kunnen we reeds geplaatste bestellingen niet meer wijzigen door geautomatiseerde processen in ons magazijn, check dus altijd goed of je de juiste artikelen hebt besteld. Eventuele kortingscodes kunnen achteraf ook niet meer

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je altijd een definitieve bevestiging per e-mail. Op deze bevestiging staat het totaalbedrag van de bestelling, inclusief de verzendkosten en andere betalingsgegevens. Wanneer je geen e-mail hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Voorbeeld vraag

Ut bibendum a adipiscing purus massa a facilisi congue parturient condimentum urna donec per adipiscing cursus nisl nam tristique parturient id.

Aliquam quam at et in ipsum at venenatis a eget dignissim aliquam tincidunt ultrices lacus ad consectetur imperdiet sem suspendisse ante a dapibus potenti.Eu parturient parturient magnis tempus molestie augue quam vulputate hac facilisis est nisl pretium a cursus.

Retourneren

Als ik niet tevreden ben over mijn bestelling, kan ik deze dan retourneren?

Natuurlijk, als een product niet aan jouw verwachtingen voldoet, mag je jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Let wel op dat je aan de voorwaarden

Wat zijn de voorwaarden als ik een product wil retourneren?
  • Het product is ongedragen/ongebruikt.

  • Artikelen uit de sale en aanbiedingen mogen niet retour, indien voorradig

    kunnen ze wel geruild worden voor een andere maat en/of kleur (retour- en

    verzendkosten worden opnieuw berekend).

  • Voorzie het product van de originele verpakking en pak hem met zorg in.

  • Voeg de pakbon/factuur toe aan jouw retourzending en meld het retour aan

    via info@happiestbabystore.nl

  • Wanneer wij jouw retourmelding hebben ontvangen, ontvang je van ons een

    verzendlabel. De kosten hiervan zijn €5,95 en dezevworden ingehouden op het bedrag wat je van ons terugkrijgt. Indien het uiteindelijke totaalbedrag onder het minimum verzendbedrag uit van €50,- worden er opnieuw verzendkosten berekend.

  • De retour dient binnen 14 dagen bij ons binnen te zijn.

  • Na verwerking van je retour ontvang je het bedrag binnen 14 dagen retour.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

De kosten bedragen €5,95. Dit bedrag wordt ingehouden op het bedrag wat je van ons terugkrijgt.

Er is een verkeerd artikel geleverd, wat moet ik doen?

Oeps, foutje! Met veel orders op een dag gebeurt het wel eens dat een order verkeerd wordt ingepakt. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via info@happiestbabystore.nl. Voeg foto’s toe van de je bestelling en vermeld altijd je ordernummer.

Ik wil graag een artikel ruilen, is dit mogelijk?

Het kan altijd gebeuren dat de maat, kleur of iets anders niet helemaal naar wens is. Het is dan altijd mogelijk om een artikel te ruilen. Het makkelijkste is om het artikel wat je wilt ruilen aan te melden als retour. Hierboven kun je lezen hoe je dit doet. Vervolgens kun je een nieuwe order plaatsen met het artikel in de juiste kleur of maat. Ook kun je het artikel in onze winkel om komen ruilen.

Mijn levering is beschadigd, wat moet ik doen?

Dat is vervelend! Maak foto’s van de verpakking, de inhoud van je bestelling en het verzendlabel. Neem vervolgens contact op met onze klantenservice via info@happiestbabystore.nl. Vermeld altijd je ordernummer, zodat we je gemakkelijk en snel kunnen helpen.

Verzenden

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?

Happiest Baby Store verstuurt jouw pakketje doorgaans binnen 1-2 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor Nederland hanteren wij, als je pakketje door de brievenbus past, standaard verzendkosten van €3,95. Past jouw pakketje niet door de brievenbus? Dan ontvang je van ons een track & trace code waarmee je jouw zending kunt volgen. De kosten van pakketpost binnen NL/BE bedragen €5,95.

Wanneer zijn de verzendkosten van mijn bestelling gratis?

Bestel je boven de €75 in NL/BE? Dan zijn de verzendkosten gratis!

Kan ik mijn pakketje ook ophalen?

Ja! Het is mogelijk om je bestelling in de winkel op te halen. Je kunt hiervoor kiezen tijdens het afrekenen en ontvangt van ons een berichtje zodra jouw bestelling klaarstaat.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • Bankcontact
  • iDeal (Nederland)
  • Credit Card
  • Bancontact
 

Gratis verzending.

Geen verzendkosten boven €75

Snelle levering.

Binnen 1-2 werkdagen verzonden

Veilig online betalen.

Betaal veilig met iDeal.

Achteraf betalen.

Betaal achteraf met Klarna

Winkelwagen
Inloggen

Nog geen account?

0 Verlanglijst
Mijn account
0 artikelen Winkelwagen
×

 

Hi!

Klik op de onderstaande chat om een bericht te sturen.

× Hoe kan ik je helpen?